کیفیت محصول را در فروش نشان دهید

کیفیت محصول را در فروش نشان دهید

کیفیت محصول یکی از مهمترین فاکتورهایی است که هر نوع مشتری بر اساس میزان هزینه ای که قرار است صرف کند به آن توجه ویژه ای دارد. این کیفیت عموما در تبلیغ ها و در سخنان فروشنده ها و … بسیار بیشتر از چیزی که هست نشان داده میشود. به گفته گذشتگان ما هیچ بقالی نمی گوید که ماست من ترش است. این اتفاق باعث شده است که در محصولات کمتر نام آشنا یا حتی در مورد برندهای معروف، مشتری ها و مخاطبان نسبت به کیفیت گفته شده در تبلیغات شک داشته باشند. این اتفاق یک نوع آفت برای فروش محصولات و ارائه خدمات محسوب می شود. از این رو سوال اصلی اینجاست که چگونه کیفیت محصول را به ذهن مخاطب القا کنیم بدون آن که مقاومت کند؟

کیفیت محصول را در چشمان مشتری خود جا کنید

مهمترین فاکتوری که می توانید از آن برای نشان دادن کیفیت محصول فروشی خودتان به مشتری استفاده کنید این است که این کیفیت را به چشمان مشتری خود برسانید و نه در گوش آن ها. این مشتری ها عموما تمام خوبی ها و کیفیت بالای محصول را از هزار جای مختلف شنیده اند و به نوعی گوش آن ها از این حرف ها پر است. اما چشم آن ها هنوز تشنه دیدن کیفیت است. از این رو اگر محصولی دارید که توانایی ضد آب بودن دارد، آن را در ویترین درون لیوان یا کاسه ای از آب قرار دهید. همین کار می تواند مشتری های شما را قانع کند که به بقیه حرف های شما اعتماد داشته باشد. این اعتماد مهمترین چیزی است که شما از این شیوه به دست می آورید. بسته به نوع محصول و نوع ویژگی خاص و قابل ملاحضه آن شما می توانید از آن در ویترین مغازه یا فروشگاه خود استفاده کنید و از جذب مشتریان جدید خود لذت ببرید. این شیوه فروش، روش ساده ای است که بسیاری جرات انجام آن را ندارند.

نویسنده : مجید خورشیدی
[block id=”majid-khorshidi”]

به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
رزرو رایگان جلسه کوچینگ

برای آشنایی بیشتر با کوچ و کوچینگ یک جلسه رایگان با کوچ مرتبط با مسئله‌تان رزرو نمایید. علاوه بر آشنایی با کوچینگ، کوچ مسیر رسیدن به هدف مطلوب با کوچینگ را برای شما بیان خواهد نمود.

تفاوت بین کوچینگ و مشاوره
تفاوت بین کوچینگ و مشاوره

کوچینگ می تواند به یک کارآفرین کمک کند که به یک رهبر بزرگ تبدیل شود. از طرف دیگر مشاوره به تخصص و تجربه و کمک بسیاری نیاز دارد . اغلب اوقات ، خطوط بین کوچینگ و مشاوره می توانند بسیار نامشخص و تار شوند و شرایطی ایجاد می شود که در تأمین نیاز مشتری واقعاً مؤثر نباشد.
دانستن زمان استفاده از خدمات کوچ یا مشاور می تواند برای کسب و کار شما بسیار مهم باشد ، از طریق کمک به شما در پیشرفت مهارت های رهبری خود و یا با کمک به شما در حل مسئله پیش رو.
در زیر ، ۱۳ عضو شورای کوچینگ مجله فوربس تفاوت های کلیدی بین کوچینگ و مشاوره را با یکدیگر به اشتراک می گذارند و اینکه چرا لازم است که بدانید چه موقع یکی را بر دیگری انتخاب می کنیم. این چیزی است که آنها برای گفتن دارند:
حقیقت در برابر عمل

طرح توسعه فردی

طرح توسعه فردی (IDO) ابزاری برای کمک به کارمندان در پیشرفت شغلی و شخصی است. هدف اولیه طرح توسعه فردی ،کمک به کارمندان برای رسیدن

عضویت در خبرنامه ایمیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

جلسه رایگان کوچینگ

برای دریافت جلسه رایگان کوچینگ فرم ذیل را تکمیل نمایید.